دندانپزشکی زیبایی – دندانپزشکی زیبایی چیست؟


عمل های زیبایی دندان اخیرا به یک عمل دندانپزشکی تبدیل شده است که به اندازه سایر عمل های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

روش های دندانپزشکی زیبایی چیست؟

نشان دادن اینکه داشتن لبخندی زیبا و دندان های زیبا به اندازه داشتن دندان های سالم مهم است. دندانپزشکی زیبایی این یک نرم افزار دندانپزشکی است که به شما امکان می دهد لبخندی زیبا و دندان هایی سالم و زیبا داشته باشید. کاربردهای زیادی در دندانپزشکی زیبایی وجود دارد که از این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

∙ طراحی لبخند: زیبایی شناسی و طبیعی بودن در کنار هم قرار می گیرند تا دندان هایی سالم و زیبا را با طرح لبخندی که مطابق با آناتومی صورت و خواسته های شما ساخته شده است، به شما ارائه دهند.

∙ فرم دادن به لثه: اگر لثه های شما خیلی کوتاه یا خیلی بلند هستند، یک عمل ساده فرم دادن به لثه ظاهر ایده آل لثه ها را فراهم می کند.

∙ سفید کردن دندان: با عمل سفید کردن دندان توسط افرادی که می‌خواهند دندان‌هایشان سفیدتر باشد، می‌توانید دندان‌های سفیدی داشته باشید.

∙ ترمیم های Inlay / Onlay: اینها پرکردگی های غیرمستقیم ساخته شده از پرسلن یا مواد کامپوزیت به منظور پرکردن پوسیدگی دندان یا سایر مشکلات دندانی هستند.

∙ کاربردهای باندینگ کامپوزیت: عملی است که به شما امکان می دهد لبخندی سالم داشته باشید که مکمل سایر دندان ها و بافت های اطراف در ظاهر مینا و لایه های عاج دندان است.

∙ ونیرهای لمینت پرسلن: یک برنامه ترمیم کننده است که برای تغییر رنگ، اندازه و شکل دندان های افرادی که تفاوت رنگ یا بدشکلی بین دندان های خود دارند استفاده می شود.

∙ ایمپلنت دندان: دندانپزشک زیبایی استفاده از ریشه دندان است که در استخوان فک قرار می گیرد و با از بین بردن دندان های از دست رفته لبخندی زیبا و چشمگیر و کامل را برای شما به ارمغان می آورد.

کاربردهای دندانپزشکی زیبایی برای چه کسانی مناسب است؟

این اپلیکیشن ها عموما برای افراد بالای 18 سال که از ظاهر دندان ها و لثه های خود راضی نیستند و می خواهند دندان هایی چشمگیر و لبخندی زیبا داشته باشند مناسب است.

محتوای صفحه فقط جنبه اطلاع رسانی دارد، لطفا برای تشخیص و درمان با پزشک خود مشورت کنید.



مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *