قیمت بریس 2022 – Nişantaşı


قیمت بریس 2022

قیمت بریس 2022

قیمت بریس در سال 2022 متفاوت است. برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت بریس ها در کلینیک ما می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت بریس ارتودنسی 2022

  • قیمت بریس 2022: متوسط ​​هزینه بریس 2022 قیمت شروع: 2000 دلار
  • قیمت بریس های سرامیکی 2022 متوسط ​​قیمت بریس های سرامیکی 2022 قیمت شروع 2000 تا 3000 دلار
  • هزینه بریس های نامرئی 2022 متوسط ​​هزینه بریس های نامرئی 2022 قیمت شروع: 3000 تا 5000 دلار

قیمت بریس چگونه تعیین می شود؟

قیمت بریس ها در محدوده درمان ارتودنسی مورد ارزیابی قرار می گیرد و قیمت گذاری می شود. برای مناسب ترین درمان و اطلاعات دقیق قیمت برای شما ارتودنسی شما باید توسط دندانپزشک متخصص ما هاکان آیدمیر معاینه شوید.

درمان ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی درمان راهی برای صاف کردن یا حرکت دادن دندان ها برای بهبود ظاهر دندان ها و نحوه عملکرد آنها است. همچنین می‌تواند به حفظ سلامت طولانی‌مدت دندان‌ها، لثه‌ها و مفاصل فک شما کمک کند و فشار بایت را به همه دندان‌ها منتقل کند.

چرا باید درمان ارتودنسی انجام دهم؟

بسیاری از افراد دارای دندان های شلوغ یا کج هستند. درمان ارتودنسی دندان ها را صاف یا در موقعیت بهتری قرار می دهد. این کار ظاهر دندان ها و نحوه چسبیدن دندان ها به هم را بهبود می بخشد و در عین حال بهداشت را تسهیل می کند.

دندان های جلویی بالایی برخی افراد بیرون زده و جذاب نیستند. این دندان‌های «دررفته» بیشتر احتمال دارد آسیب ببینند، اما درمان ارتودنسی می‌تواند آنها را به هم تراز خود بازگرداند. نحوه برخورد فک بالا و پایین می تواند باعث زشت به نظر رسیدن دندان ها و گاز گرفتن نادرست آنها شود. درمان ارتودنسی می تواند هر دوی این مشکلات را برطرف کند.

هنگامی که دندان ها به درستی به هم نمی رسند، این می تواند عضلات فک را تحت فشار قرار دهد و باعث مشکلات فک و مفاصل و گاهی سردرد شود. درمان ارتودنسی می تواند به شما کمک کند یکنواخت تر گاز بگیرید و تنش را کاهش دهید.

از چه سنی باید درمان ارتودنسی انجام دهم؟

بهترین زمان معمولاً در دوران کودکی است، اما بزرگسالان نیز می توانند درمان ارتودنسی را انجام دهند – و افراد بیشتری این کار را انجام می دهند. سن کمتر از داشتن تعداد دندان مناسب است. در کودکان ممکن است لازم باشد قبل از شروع درمان صبر کنید تا دندان های کافی رویش پیدا کنند.

چه کسی ارتودنسی می کند؟

در کلینیک ما طرح لبخند در محدوده بریس ها، درمان ها انجام می شود. متخصص ما هاکان آیدمیر درمان ارتودنسی را انجام می دهد. برای دریافت نوبت و اطلاعات می توانید با ما تماس بگیرید.

بریس های سال 2022

بریس های سال 2022

برای عکس های قبل و بعد در صفحه اینستاگرام ما دکتر ظریف می توانید به حساب ما مراجعه کنید.



مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *